ارور E04 پکیج بوتان

ارور E04 پکیج بوتان

در این مقاله می‌خواهیم درباره ارور E04 پکیج بوتان براش شما صحبت کنیم. امروزه استفاده از پکیج شوفاژ دیواری بسیار رواج پیدا کرده است. این دستگاه نیز همانند دیگر دستگاه‌های برقی نیز ممکن است دچار مشکلات و آسیب‌هایی شود. یکی از این خطاها، خطای E04 است. کد E04 یعنی چه؟ علت ایجاد ارور E04 و راه‌های رفع خطای E04 چیست؟ این سوالات، مطالبی است که در ادامه این مقاله مورد بررسی قرار می‌دهیم. تا پایان این مقاله همراه با ما باشید.

کد E04 یعنی چه؟

شاید برای شما هم سوال باشد که کد E04 یعنی چه؟ چه زمانی ارور پکیج E04 پکیج بوتان نمایش داده می‌شود؟ در هنگام نمایش این خطا چه کارهایی را باید انجام دهیم؟

زمانی که اشکال در کلید حداقل فشار آب پکیج رخ دهد، خطای E04 بر روی نمایشگر پکیج نمایش داده می‌شود. یعنی فشار آب موجود در پکیج، قابل قبول نیست. فشار آب درون پکیج با توجه به دلایل زیادی تغییر می‌کند. گاهی ارور E04 سبب خاموش شدن پکیج می‌شود.

علت ایجاد ارور E04

پکیج شوفاژ دیواری یک دستگاه گرم‌کننده است، که هم به عنوان آبگرمکن در همه فصول و هم به عنوان بخاری و گرم‌کننده محیط در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. فشار آب درون پکیج همیشه یکسان است. عدد روی فشارسنج همیشه عددی بین یک تا یک‌ونیم را نشان می‌دهد. زمانی که فشار درون پکیج عددی به غیر از یک تا یک و نیم باشد، ارور E04 پکیج بوتان نمایش داده می‌شود.

تغییر فشار آب درون پکیج به عوامل مختلفی بستگی دارد. ممکن است فشار آب کلی ساختمان کم باشد، در این هنگام فشار آب ورودی پکیج نیز کاهش پیدا می‌کند. یکی دیگر از دلایلی که علت ایجاد ارور E04 است، وجود هوا در رادیاتور و لوله‌ها می‌باشد. شما می‌توانید با هواگیری رادیاتورها فشار آب پکیج را به حالت عادی برگردانید. همچنین با مراجعه به مقاله هواگیری رادیاتورها در همین سایت، نحوه انجام این کار را یاد می‌گیرید.

علت ایجاد ارور E04
راه‌های رفع خطای E04

راه‌های رفع خطای E04

اکنون سوال این است که راه‌های رفع خطای E04 چیست؟ شما باید سعی کنید، که فشار آب درون پکیج را به حالت عادی برگردانید. برای تنظیم فشار آب درون پکیج باید شیر پرکن را که زیر پکیج تعبیه شده است، باز کنید.

زمانی که شیرپرکن را باز می‌کنید، به عقربه فشار سنج توجه داشته باشید. هر وقت این عقربه بین عدد یک تا یک و نیم رسید، شیر را ببندید. پکیج را خاموش و روشن کرده و دوباره بررسی کنید. اگر ارور E04 پکیج بوتان رفع نشد، حتما از متخصصین نمایندگی بوتان کمک بگیرید.

در نظر داشته باشید که شیرپرکن برای افزایش فشار درون پکیج استفاده می‌شود. برای کاهش فشار، شما باید شیر تخلیه را باز کنید. مواظب باشید که این دو شیر را با یک دیگر اشتباه نگیرید.

سخن آخر

فشار پکیج شوفاژ دیواری با توجه به دلایل مختلفی کاهش یا افزایش پیدا می‌کند. همین علت ایجاد ارور E04 است. اگر این خطا به درستی برطرف نشود، آسیب‌های دیگری را نیز به دستگاه شما وارد می‌کند. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورت مشاهده ارور E04 پکیج بوتان از یک متخصص نمایندگی مجاز بوتان تهران کمک بگیرید.

مجموعه دمانیرو، مجموعه‌ای است که از افرادی زبده و متخصص در زمینه تعمیرات انواع پکیج استفاده می‌کند. همچنین شما می‌توانید با تهیه دوره‌های آموزش تعمیرات پکیج دیواری مجموعه دمانیرو، بهترین و کامل‌ترین آموزش را در زمینه تعمیرات پکیج داشته باشید. شما با این آموزش‌ها به یک متخصص تبدیل و به راحتی وارد بازار کار می‌شوید. برای خرید آشنایی و خرید این آموزش اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

درخواست خدمات

پس از ثبت بلافاصله 

با شما تماس خواهیم گرفت

به زودی ...

دوره تعمیر پکیج کالداونزیا

در این دوره صفر تا صد پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا calda venezia را آموزش می‌بینید و تمام نکات را به صورت تجربی و علمی انتقال می دهیم و بصورت کلی با اصول عملکرد تمام پکیج‌های تک مبدله آشنا می شوید

8700000

7800000

سبد خرید
قیمت محصولات در حال بروز رسانی می باشد