ارور E02 پکیج بوتان

ارور E02 پکیج بوتان

در این مقاله قصد داریم درباره ارور E02 پکیج بوتان برای شما صحبت کنیم. آیا تا به حال کد خطای E02 را بر روی نمایشگر پکیج خود دیده‌اید؟ کد E02 یعنی چه؟ دلایل نمایش خطای E02 چیست؟ راه‌های رفع ارور E02 چه مواردی است؟ برای دانستن پاسخ سوالات تا پایان این مقاله همراه با ما باشید.

کد E02 یعنی چه؟

زمانی که یک کد خطا بر روی نمایشگر پکیج نشان داده می‌شود، حاکی از آن است که پکیج نیاز به تعمیر و یا سرویس دارد. ایجاد مشکل در انواع قسمت‌های مختلف پکیج با یک کد خطای منحصر برای فرد نمایان می‌گردد. زمانی که شما کد خطایی که با حرف E شروع می‌شود را بر روی صفحه نمایشگر پکیج خود مشاهده کردید، باید در اسرع وقت برای تعمیر پکیج خود اقدام کنید.

در قدم اول باید در نظر داشته باشید که کد خطاهای انواع پکیج با یک دیگر متفاوت است. این مقاله مربوط به ارور E02 پکیج بوتان پرلا، پرلا پرو و پاویا است. بنابراین این مقاله برای افرادی است که از پکیج بوتان پرلا، پرلا پرو و پاویا استفاده می‌کنند.

اکنون سوال این است که کد E02 یعنی چه؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قطعی یا خرابی و یا عمل کردن کلید حرارتی از دلایل نمایش خطای E02 است.

دلایل نمایش خطای E02

ارور E02 پکیج بوتان زمانی رخ می‌دهد که دمای پکیج از حد قابل انتظار بالاتر برود.

کلید حرارتی یا ترموستات یکی از سنسورهای اصلی در پکیج است. این کلید در حالت عادی غیر فعال است. زمانی که دمای پکیج به بالاتر از 110 درجه سانتی‌گراد برسد، این کلید فعال و برد کنترل دستگاه را خاموش می‌کند. پس از خاموش شدن دستگاه، ارور E02 بر روی دستگاه ایجاد می‌گردد.

اما سوال این است که دلایل بالا رفتن بیش از حد دمای پکیج چیست؟

دلایل زیادی وجود دارد که سبب بالارفتن دمای پکیج است. کثیف بودن توری صافی برگشت، سوختن و از کار افتادن شیر موتوری پکیج، گرفتگی مبدل ثانویه و مدار سیستم، بسته بودن شیرهای رفت و برگشت زیر پکیج در حالت پکیج زمستانه، یکسره شدن فلوسوئیچ پکیج دیواری، سوختن و یا از کار افتادن پمپ پکیج و… از مهمترین دلایل افزایش دما و ایجاد ارور E02 پکیج بوتان است.

دلایل نمایش خطای E02
راه‌های رفع ارور E02

راه‌های رفع ارور E02

هنگامی که با خطای E02 بر روی پکیج شوفاژ دیواری خود رو به رو شدید، در قدم اول فشار بار دستگاه را بررسی کنید. اگر فشارسنج پکیج عددی کمتر از یک را نشان می‌دهد، شیر اطمینان پکیج را که در زیر آن قرار دارد باز کرده و صبر کنید تا فشار بار پکیج افزایش پیدا کند.

در حالت پکیج زمستانه، مطمئن شوید که شیرهای زیر پکیج همگی باز باشند. البته گاهی ممکن است پکیج به رسوب‌زدایی و یا اسیدشویی نیاز داشته باشد. بهتر است زمانی که پکیج شما با خطا روبه رو می‌شود، از افراد متخصص در زمینه تعمیرات پکیج کمک بگیرید.

مجموعه بزرگ دمانیرو، با داشتن بیش از یک دهه سابقه در زمینه تعمیرات انوع پکیج، مشکلات پیکج شما را برطرف می‌سازد. این مجموعه با داشتن کد رسمی نمایندگی بوتان تهران، در هر زمان و مکانی انواع تعمیرات و مشکلات مربوط به پکیج را برای شما انجام می‌دهد.

سخن آخر

ما در این مقاله، درباره ارور E02 پکیج بوتان، دلایل نمایش خطای E02 و راه‌های رفع ارور E02 برای شما توضیح دادیم. پکیج یک دستگاهی است همیشه و در هر زمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین توجه به سرویس کردن دوره‌ای این دستگاه بسیار مهم است. شما می‌توانید، از متخصصین دمانیرو کمک بگیرید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

درخواست خدمات

پس از ثبت بلافاصله 

با شما تماس خواهیم گرفت

به زودی ...

دوره تعمیر پکیج کالداونزیا

در این دوره صفر تا صد پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا calda venezia را آموزش می‌بینید و تمام نکات را به صورت تجربی و علمی انتقال می دهیم و بصورت کلی با اصول عملکرد تمام پکیج‌های تک مبدله آشنا می شوید

8700000

7800000

سبد خرید
قیمت محصولات در حال بروز رسانی می باشد