ارور E01 پکیج بوتان

ارور E01 پکیج بوتان

آیا تا به حال با ارور E01 پکیج بوتان رو به رو شده‌اید؟ به طور کلی خطای E01 به چه معناست؟ دلایل ایجاد خطای E01 چیست؟ رفع خطای E01 چگونه است؟ قرار است در این مقاله به این سوالات پاسخ دهیم. اگر پکیج شما با این خطا رو به رو گردیده است، کافیست تا پایان این مقاله را مطالعه بفرمائید.

خطای E01 به چه معناست؟

در این مقاله درباره ارور E01 پکیج بوتان پرلا، پاویا و پرلا پرو صحبت می‌کنیم. گاهی اوقات، دستگاه ناگهان از کار افتاده و بر روی نمایشگر آن کد E01 نمایش داده می‌شود. خطای E01 به چه معناست؟ چرا این خطا برای پکیج ایجاد می‌شود؟

زمانی که نمایشگر این خطا را نشان می‌دهد، باید بدانید که مشکل از عدم تشکیل شعله (شیرگاز، جرقه‌زنی، حسگر) پس از دو مرتبه جرقه زدن می‌باشد.

البته دلایل زیادی وجود دارد که می‌تواند موجب بروز این خطر بر روی انواع پکیج‌های بوتان شود. در ادامه دلایل ایجاد خطای E01 را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

دلایل ایجاد خطای E01

روشن نشدن مشعل پیکج از ساده‌ترین بیان ارور E01 پکیج بوتان است. اما باید بررسی کرد که چرا مشعل پکیج روشن نمی‌شود؟

خرابی برد التکرونیک، تنظیم نبودن شعله، کم بودن فشار گاز ورودی، معیوب بودن الکترود جرقه‌زن، خرابی شیر کنترل گاز، خرابی در قسمت شمع‌های پکیج، خرابی سنسورهای کنترل، هوا داشتن لوله گاز ورودی به پکیج، معیوب بودن میله یون و… از مهمترین دلایل ایجاد خطای E01 می‌باشد.

دلایل ایجاد خطای E01
رفع خطای E01

رفع خطای E01

اگر دوباره با ارور E01 پکیج بوتان رو به رو شدید، سنسور فشار گاز دستگاه را بررسی کنید. همچنین اتصالات و سیم کشی، الکترود جرقه‌زن و را مورد بررسی قرار دهید.

برای رفع خطای E01، باید موارد بالا را مورد بررسی قرار دهیم. در قدم اول باید بدانیم که خطای E01 به علت بروز کدام یک از موارد بالا رخ داده است. اکنون رفع این خطا بسیار آسان می‌شود. در درجه اول باید ورودی گاز به پکیج را بررسی کنید. اگر فشار گاز مناسب بود و لوله‌ گاز مشکلی نداشت، پکیج را ریست کرده و سعی کنید دوباره شعله آن را روشن کنید.

البته ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای حل مشکل پکیج خود ( ارور E01 پکیج بوتان ) از افراد متخصص استفاده کنید. مجموعه دمانیرو یک مجموعه بزرگ و متخصص در زمینه فروش و تعمیرات انوع پکیج‌های شوفاژ دیواری است. این مجموعه دارای نمایندگی مجاز بوتان تهران و دارای کد رسمی نمایندگی بوتان است. اگر پکیج شما با این خطا مواجه گردیده است، از متخصصین دمانیرو کمک بگیرید.

دوره آموزشی تعمیرات پکیج

شما هم می‌توانید به یک متخصص تعمیرات پکیج تبدیل شوید. با استفاده از دوره‌های آموزشی تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری و آبگرمکن‌های دیواری به راحتی نحوه تعمیرات را یاد بگیرید.

این آموزش‌ها به صورت صفر تا صد و ویدیوئی با پشتیبانی برای شما عزیزان تهیه گردیده است. همچنین آموزش‌ها پروژه محور بوده و جزِئیات دقیق در آن نمایش داده شده است. برای مشاهده و خرید این آموزش‌ها می‌توانید بر روی گزینه زیر کلیک کنید.

آموزش تعمیرات پکیج دیواری

سخن پایانی

نمایش کدهای خطا بر روی نمایشگر پکیج‌های شوفاژ دیواری، نمایانگر ایجاد نقص و خرابی در آن‌ها است. ارور E01 پکیج بوتان نیز یکی از این کدها می‌باشد. بنابراین بهتر است که برای عملکرد صحیح آن‌ها هرچه زودتر، بررسی و تعمیر شوند. البته این نکته را در نظر بگیرید که بررسی خطا و تعمیرات پکیج توسط افراد عادی نباید انجام گیرد. چرا که ممکن است علاوه بر برطرف نشدن خطا، بر اثر کمبود تجربه پکیج آسیب دیگری ببیند. بنابراین بهتر است همیشه برای رفع مشکلات پکیج با یک فرد متخصص مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

درخواست خدمات

پس از ثبت بلافاصله 

با شما تماس خواهیم گرفت

به زودی ...

دوره تعمیر پکیج کالداونزیا

در این دوره صفر تا صد پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا calda venezia را آموزش می‌بینید و تمام نکات را به صورت تجربی و علمی انتقال می دهیم و بصورت کلی با اصول عملکرد تمام پکیج‌های تک مبدله آشنا می شوید

8700000

7800000

سبد خرید
قیمت محصولات در حال بروز رسانی می باشد